برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# برای طراحی و پیدا کردن جدول جادویی اعداد یا همان Magic box در زبان مدیریت جعبه جادویی با زبان c# 3 آماده شده است، جدول جادویی اعداد به ماتریس ( n * n ) از اعداد گفته می شود که که حاصل جمع تمامی سطر ها و ستون ها و قطر اصلی و قطر فرعی ماتریس با عم برابر باشد. همانند مثال زیر.


پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس های دانشگاهی و یک پروژه عالی برای آموزش نحوه کار با ماتریس ها در زبان برنامه نویسی مدیریت جعبه جادویی با زبان c# 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه تحت شبکه صحیح را در زبان برنامه نویسی مدیریت جعبه جادویی با زبان c# 3 یاد می گیرند، پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.
توضیحات بخش های پروژه :
پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. گرفتن یک عدد برای تشکیل ماتریس : پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# شما سطر یا ستون مربوط به ماتریس را گرفته و بر اساس الگوریتم اصلی یافتن جدول جادویی شروع به یافتن ماتریس می کند.
2. نمایش ماتریس نهایی به صورت جدول
3. پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# مثل یک بازی با ریاضی در دوران دبیرستان می باشد و بسیار جذاب و دیدنی می باشد.
4. و...
به همراه پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.
اجرای پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# :
پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# قابلیت اجرا در نسخه های متعدد مدیریت جعبه جادویی با زبان c# 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) آن اجرا نمود.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه مدیریت جعبه جادویی با زبان c# :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید